Dermatoloji

Yüzümüzdeki mimik kaslarının aşırı hareketinin neden olduğu kırışıklıklar bizi olduğumuzdan daha yaşlı gösterir. Bunlardan fizyolojik olarak sadece mimik için kullanılan kaş arası, alın ve göz çevresindeki kasların çalışması Botox enjeksiyonu ile durdurulabilmektedir.Son yıllarda , burun  ucunu yukarıya kaldırma,ağız köşelerini yükseltme , burun kökü etrafındaki çizgilerin yok edilmesinde de kullanılmaya başlanmıştır.

Uygulama bir kaç dakika sürer, yapıldıktan sonra sosyal yaşamınıza rahatlıkla devam edebilirsiniz. Etkisi 2 ila 7 gün arasında tam olarak ortaya çıkmaktadır.

Etkisini 4 ile 6 ay arasında sürdürmektedir. Tekrarlamalarda kalıcılık süresi uzamaktadır. Bilinen kalıcı bir yan etkisi yoktur.

Ayrıca Migren tedavisi amaçlı , kol altı, avuç içi ve ayak tabanı  aşırı terlemelerinin  tedavisinde  de başarıyla kullanılmaktadır.Etki süresi  ortalama 6 aydır.

Behçet hastalığı, mantar hastalıkları, sedef hastalığı ve kontakt dermatitler gibi bazı deri hastalıklarında tanı için yapılması gerekli olan testler dermatolog doktor tarafından uygulanmaktadır.

Böylece erken tanı ile etkin tedaviye geçiş daha hızlı olmaktadır.

Derinin iyi huylu oluşumları; benler, skarlar, keratozlar,kistler,lipomlar deri tümörleri  ve fibromlar lokal anestezi altında kısa sürede estetik cerrahi uygulanarak uzaklaştırılmaktadır.

Akne gençlik yıllarından başlayarak orta yaşa kadar kadın - erkek tüm insanları etkileyen yaygın bir cilt hastalığıdır.

Şiddetine ve evresine göre hastalığın tedavisi gerçekleştirilir. Tedavide amaç en kısa sürede sonuca ulaşmak ve hastalığın deride kalıcı bir iz bırakmasına engel olmaktır.

Bu hastalığın tedavisinde  tıbbi tedavilerin yanı sıra kozmetik bakımlar ve çözümler de devreye girer. Uzman doktorlarımız cilt bakımı,komedon temizliği, meyve asitleri ile peeling, green(bitkisel) peeling ve dermabrazyon gibi uygulamalarla tedaviye farklı yaklaşımlar getirmektedirler.